چه چینی داروها گیاهی خوب برای عملکرد کلیه هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله بیماران مبتلا به نارسایی 5 کلیه باید توجهچه چینی داروها گیاهی خوبی برای عملکرد کلیه هستند؟ داروهای گیاهی چینی به خوبی شناخته شده برای اثر درمانی آن، آنها به طور گسترده در درمان بیماری کلیه در روز ما استفاده می شود. اما تعداد کمی از مردم می دانم آنچه herbals خوبی برای عملکرد کلیه، امروز می خواهم به شما برخی از اطلاعات در مورد این جنبه به اشتراک گذاری است.

داروهای گیاهی چینی مانند Fourstamen Stephania ریشه، mongholicus گون، alismatis rhizoma، ریشه cyathula دارویی، rehmannia، atractylodes خود رایی ریزوم بازی توابع مشابه به عنوان داروهای غربی مانند ACEI، روند، ARBs، ضد پلاکت flocculant و عامل سیتوتوکسیک، می توان آنها را برای درمان پروتئینوری استفاده می شود.

herbals چینی مانند کرم ابریشم سفت، lumbricus، zaocys dhumnade می تواند گردش خون از کلیه ها بهبود و محافظت از عملکرد کلیه در درمان بیماری های کلیوی.

داروهای گیاهی چینی مانند پیچ امین الدوله، mongholicus گون، قاصدک و Oldenlandia diffusa می تواند التهاب از بین بردن و رفع پروتئینوری. در چنین راهی، آنها می توانند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و محافظت از کلیه از آسیب بیشتر.

داروهای گیاهی چینی مانند membranaceus گون، miltiorrhiza مریم گلی، کوکوس پوریا، کرم خاکی، rehmannia، شیرین بیان، جفت با ACEI یا ARBs می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش پروتئینوری و محافظت از عملکرد کلیه است.

در یک کلام، طب گیاهی چینی می تواند عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون و فراهم تغذیه برای کلیه آسیب دیده، و آن دسته از توابع هستند چه داروهای غربی قادر بدست آوردن. اما این بدان معنی نیست که داروهای گیاهی چینی به تنهایی می تواند کار را برای درمان بیماری های کلیوی، به آن نیاز دارد به همکاری با داروهای غربی و یا تکنیک های پیشرفته تصفیه خون گاهی اوقات.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد داروهای گیاهی چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/627.html





:: برچسب‌ها: طب گیاهی چینی می تواند عملکرد ضد ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: